Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, η ισχύος 163 ίππων Mercedes GLA χρειάστηκε μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., καταγράφοντας τιμή που ανταγωνίζεται ευθέως ακόμη και τον full hybrid ανταγωνισμό (4ο στην λίστα).
Το δημοφιλέστερο premium της διαδικασίας αλλά και συνολικά της κατηγορίας των C-SUV, η Mercedes GLA, παρουσίασε ένα αρκετά οικονομικό «πρόσωπο», συνυπολογίζοντας ότι πρόκειται για μοντέλο με ένα 1.300άρι μοτέρ το οποίο έχει «πουσαριστεί» στα 163 άλογα. Βέβαια, στη θετική εικόνα έχει βοηθήσει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η επιλογή ECO στο οδηγικό προφίλ και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων.
Πιο αναλυτικά, ο βενζινοκινητήρας των 1,33 λτ. που γνωρίζουμε από άλλες προτάσεις τόσο της Mercedes όσο και του ομίλου Renault-Nissan που τον χρησιμοποιούν, ξεχώρισε με την λειτουργία του κυρίως στην διαδρομή στο βουνό. Επίσης, σε μεγαλύτερες ταχύτητες, η ισχύος 163 ίππων Mercedes GLA χρειάστηκε μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., καταγράφοντας τιμή που ανταγωνίζεται ευθέως ακόμη και τον full hybrid ανταγωνισμό (4ο στην λίστα).
Στον αντίποδα, πιο υψηλές τιμές πήραμε στην αστική (8,2 λτ./100 χλμ.) και υπεραστική (7,8 λτ./100 χλμ.), διότι οι αυξομειώσεις στην ταχύτητα φέρνουν συνεπακόλουθα και μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο. Και πάλι, η Mercedes GLA όμως μας αποζημίωσε με το premium «πάτημα» και την οδηγική της εικόνα. Η παρουσία αυτόματου κιβωτίου και η αποτελεσματικότητα του κινητήρα επιτρέπουν θετικό τράβηγμα και γέμισμα από τα χαμηλά, με την κίνησή του συνολικά να χαρακτηρίζεται αέρινη και άνετη.
Εδώ να αναφέρουμε πως η Mercedes GLA δέχθηκε πρόσφατα μια σοβαρή ανανέωση με βασική προσθήκη ένα νέο ήπια υβριδικό σύστημα, με αποτέλεσμα τα παραπάνω νούμερα κατανάλωσης να πέφτουν περισσότερο, ωστόσο το μοντέλο της δοκιμής ήταν το προ-ανανέωσης χωρίς κάποιο υβριδικό σύστημα.
Συμπέρασμα
Η αυτόματη Mercedes GLA είναι ένα premium αυτοκίνητο που φροντίζει να κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωσή της. Χρειάστηκε 14,8 ευρώ (7,4 λτ./100 χλμ.), παρουσιάζοντας εξαιρετική εικόνα σε δρόμο και... τσέπη κυρίως όταν πατήσαμε πιο βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Το «καλό» σε οικονομικό επίπεδο πρόσωπό της συμπληρώνει η «πειθήνια» αίσθησή της στον δρόμο, πακέτο που ταιριάζει άριστα στο premium ύφος του μικρομεσαίου SUV των Γερμανών.