Mercedes GLA 200 163 PS

255.781 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Mercedes GLA 200 163 PS
3 Φωτογραφίες »

Κατανάλωση


Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, η ισχύος 163 ίππων Mercedes GLA χρειάστηκε μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., καταγράφοντας τιμή που ανταγωνίζεται ευθέως ακόμη και τον full hybrid ανταγωνισμό (4ο στην λίστα).
3 Φωτογραφίες »

Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, η ισχύος 163 ίππων Mercedes GLA χρειάστηκε μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., καταγράφοντας τιμή που ανταγωνίζεται ευθέως ακόμη και τον full hybrid ανταγωνισμό (4ο στην λίστα).

Μέση: 7,4
Εντός: 8,2
Εκτός: 7,8
Αυτοκινητόδρομος: 4,2

Το δημοφιλέστερο premium της διαδικασίας αλλά και συνολικά της κατηγορίας των C-SUV, η Mercedes GLA, παρουσίασε ένα αρκετά οικονομικό «πρόσωπο», συνυπολογίζοντας ότι πρόκειται για μοντέλο με ένα 1.300άρι μοτέρ το οποίο έχει «πουσαριστεί» στα 163 άλογα. Βέβαια, στη θετική εικόνα έχει βοηθήσει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η επιλογή ECO στο οδηγικό προφίλ και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων.

Πιο αναλυτικά, ο βενζινοκινητήρας των 1,33 λτ. που γνωρίζουμε από άλλες προτάσεις τόσο της Mercedes όσο και του ομίλου Renault-Nissan που τον χρησιμοποιούν, ξεχώρισε με την λειτουργία του κυρίως στην διαδρομή στο βουνό. Επίσης, σε μεγαλύτερες ταχύτητες, η ισχύος 163 ίππων Mercedes GLA χρειάστηκε μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., καταγράφοντας τιμή που ανταγωνίζεται ευθέως ακόμη και τον full hybrid ανταγωνισμό (4ο στην λίστα).

Στον αντίποδα, πιο υψηλές τιμές πήραμε στην αστική (8,2 λτ./100 χλμ.) και υπεραστική (7,8 λτ./100 χλμ.), διότι οι αυξομειώσεις στην ταχύτητα φέρνουν συνεπακόλουθα και μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο. Και πάλι, η Mercedes GLA όμως μας αποζημίωσε με το premium «πάτημα» και την οδηγική της εικόνα. Η παρουσία αυτόματου κιβωτίου και η αποτελεσματικότητα του κινητήρα επιτρέπουν θετικό τράβηγμα και γέμισμα από τα χαμηλά, με την κίνησή του συνολικά να χαρακτηρίζεται αέρινη και άνετη. 

Εδώ να αναφέρουμε πως η Mercedes GLA δέχθηκε πρόσφατα μια σοβαρή ανανέωση με βασική προσθήκη ένα νέο ήπια υβριδικό σύστημα, με αποτέλεσμα τα παραπάνω νούμερα κατανάλωσης να πέφτουν περισσότερο, ωστόσο το μοντέλο της δοκιμής ήταν το προ-ανανέωσης χωρίς κάποιο υβριδικό σύστημα.

Συμπέρασμα

Η αυτόματη Mercedes GLA είναι ένα premium αυτοκίνητο που φροντίζει να κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωσή της. Χρειάστηκε 14,8 ευρώ (7,4 λτ./100 χλμ.), παρουσιάζοντας εξαιρετική εικόνα σε δρόμο και... τσέπη κυρίως όταν πατήσαμε πιο βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Το «καλό» σε οικονομικό επίπεδο πρόσωπό της συμπληρώνει η «πειθήνια» αίσθησή της στον δρόμο, πακέτο που ταιριάζει άριστα στο premium ύφος του μικρομεσαίου SUV των Γερμανών.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes-Benz GLA 200
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 163/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.620-4.000
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,4
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210
   
Αναρτήσεις - Τιμόνι - Διαστάσεις  
Εμπρός/Πίσω ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός/Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι/Δίσκοι
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 143
Κύκλος στροφής (μ.) 11,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,4/70,6
Διάσταση Ελαστικών Δοκιμής 235/55 R18
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.410x1.834x1.613
Μεταξόνιο 2.729
Χώρος αποσκευών (λτ.) 435
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.560
Τιμή από (ευρώ) 42.350
*εργοστασιακές τιμές

Σελίδα 1Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
Mercedes
KIA