Νέο Ford Focus ST Edition: «Πιστάδικο» hot hatch με 280 PS

6.660 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2024)
Νέο Ford Focus ST Edition: «Πιστάδικο» hot hatch με 280 PS
14 Φωτογραφίες »

- Μια έκδοση σχεδιασμένη για «ανήσυχους» οδηγούς
- Με δέρμα και Alcantara και πλούσιο εξοπλισμό
- Αποδίδει 280 άλογα, το 0-100 σε 5,7 δλ.
- Έχει πιο σφιχτή ανάρτηση κατά 50% σε σχέση με το Focus ST

Μια έκδοση σχεδιασμένη για «ανήσυχους» οδηγούς

Την ST Edition για το ανανεωμένο Focus παρουσίασε η Ford, η οποία ισχυρίζεται πως το αυτοκίνητο είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταμείψει τους «ανήσυχους» οδηγούς μέσα στην πίστα, παρέχοντας ταυτόχρονα περισσή άνεση, όταν αυτό κινείται μέσα στην πόλη.

Όπως και το προ-ανανέωσης μοντέλο, το ανανεωμένο Focus ST Edition είναι βαμμένο στο χρώμα Azura Blue και συνδυάζεται με μαύρες λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα, 19άρες πολυάκτινες ζάντες που τώρα είναι τυλιγμένες με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa (αντί για Michelin Pilot Sport 4S προηγουμένως) και περιλαμβάνουν φρένα Brembo.

Με δέρμα και Alcantara και πλούσιο εξοπλισμό

Μέσα στην καμπίνα, υπάρχει μαύρο δέρμα και Alcantara με άσπρες γραμμές και ραφές σε χρώμα Motion Blue στα μπάκετ καθίσματα, το τιμόνι και τα πατάκια. Φυσικά, τόσο εξωτερικά, όσο και μέσα στην καμπίνα, δεν λείπουν τα απαραίτητα εμβλήματα της έκδοσης. Ο εξοπλισμός είναι φυσικά πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει το σύστημα ήχου B&O με 10 ηχεία και subwoofer, το πακέτο Driver Assist (περιλαμβάνει πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας) και το Winter Pack (φέρνει μαζί του θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενο παρμπρίζ). 

Αποδίδει 280 άλογα, το 0-100 σε 5,7 δλ.

Μέσα στο μηχανοστάσιο συνεχίζει να βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost κινητήρας των 2,3 λίτρων που αποδίδει 280 άλογα και 420 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού (eLSD). Εξαιρετικές είναι οι επιδόσεις του, αφού πετυχαίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 250 χλμ./ώρα.

Έχει πιο σφιχτή ανάρτηση κατά 50% σε σχέση με το Focus ST

Ένα από τα highlights της ST Edition είναι η ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση προερχόμενη από την KW Automotive και ραφιναρισμένη από την ίδια την Ford Performance στην πίστα του Nurburgring που κάνουν το αυτοκίνητο 50% πιο σφιχτό σε σχέση με το απλό Focus ST. Το hot hatch είναι χαμηλωμένο τώρα κατά 10 χιλιοστά με επιλογή να κατέβει ακόμη περισσότερο κατά 20 χιλιοστά. Το Focus ST Edition συνοδεύεται επίσης από ένα βιβλιαράκι έγγραφο που παρέχει συνιστώμενες ρυθμίσεις ανάρτησης για διάφορες συνθήκες οδήγησης - συμπεριλαμβανομένων ειδικών ρυθμίσεων για το Nordschleife - για να βοηθήσει τους λάτρεις της οδήγησης να τελειοποιήσουν τις οδηγικές τους εμπειρίες.

FORD E-TRANSIT
test center