• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσάς σας αρέσουν οι μεγάλες οθόνες στα μικρά μοντέλα;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

Διαβάστηκε από 4993 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2019
 

Μικρά μοντέλα, μεγάλες οθόνες: καλοδεχούμενες, ή πεταμένα λεφτά;

Ποιος έχει λεφτά για πέταμα όταν αγοράζει μικρό; Όταν κάθε ευρώ το θες να πηγαίνει σε κάτι χρήσιμο, ωφέλιμο, ουσιαστικό. Όταν τα νέα μικρά αποκτούν το καθένα και από μία μεγάλη οθόνη, σας αρέσει ή μήπως είναι πεταμένα λεφτά;

Καμία άλλη κατηγορία δεν πιέζεται τόσο πολύ από το κόστος όσο τα μικρά. Η μάχη δίνεται βασικά στην τιμή, και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα. Με τα μικρά μοντέλα να είναι πρώτα σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, είναι λογικό οι κατασκευαστές να θέλουν να κάνουν το μοντέλο τους να ξεχωρίσει. Όταν όμως το φορτώνουν με μεγάλες και ακριβές οθόνες, ποιος πληρώνει τη νύφη;

Επειδή τίποτε δεν είναι τσάμπα, και επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουμε δει να «κόβουν» κόστος αφήνοντας του καθρέπτες μαύρους ή αφαιρώντας από τους διακόπτες των παραθύρων το αυτόματο ανεβοκατέβασμα, το να βλέπεις ξαφνικά μία οθόνη οκτώ ή 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, σίγουρα ξενίζει.

Πως γίνεται να μην φτάνουν τα λεφτά για σποτάκια ομίχλης, να μην έχει το αυτοκίνητο πίσω φως πλαφονιέρας, να μην προσφέρεται καν ρεζέρβα, και να θες το κλειδί της μηχανής για να ανοίξεις την τάπα της βενζίνης, αλλά να περισσεύουν για να αντικαταστήσεις το σύστημα ψυχαγωγίας και όλα τα πλήκτρα χειρισμού του κλιματισμού με μία ταμπλέτα. Και μάλιστα μεγάλη.

Αν οι κατασκευαστές ψάχνουν να γλιτώσουν δέκα λεπτά του ευρώ εκεί, και είκοσι εδώ, πως γίνεται ξαφνικά να είναι τόσο χουβαρντάδες και να αφήνουν εκτός εξοπλισμού το ρυθμιζόμενο τιμόνι σε βάθος, αλλά να «ξηγιούνται» μια 8άρα οθόνη στη μέση;

Βλέπεις ένα πίσω κάθισμα που δεν διαιρείται, δεν φαίνεται. Λίγοι θα το ψάξουν και θα τους απασχολήσει. Τα πίσω χειροκίνητα παράθυρα, συχνά δεν ενοχλούν, ειδικά αφού ο οδηγός δεν κάθεται πίσω. Ακόμη και το χερούλι στην οροφή του οδηγού, όταν λείπει, δεν ενδιαφέρει αφού όταν οδηγείς δεν κρεμάς το χέρι σου.

Αντίθετα μια τεράστια οθόνη στη μέση θα την δουν όλοι. Θα την προσέξουν οι πάντες. Και θα την θέλουν πολλοί. Με το κέρδος στη μικρή κατηγορία να έρχεται από τον όγκο πωλήσεων, οι κατασκευαστές προτιμούν έναν ακριβό κράχτη που θα κόψει ποσοστό κέρδους αλλά θα κάνει νούμερα. Και έτσι μπορεί να είσαι με το μικρό σου και όλες τις περικοπές εκεί που δεν φαίνονται, αλλά η οθόνη, οθόνη.

Μήπως μας αρέσει έτσι; Εσάς; Προτιμάτε τη μεγάλη οθόνη, ή τις λεπτομέρειες προσεγμένες; Σας κάνει καλύτερα να έχει το μικρό σας την τεχνολογία που πουλάει, αρέσει, και τραβάει το μάτι, ή μήπως είναι προτιμότερο να είναι πιο φθηνό, και πιο λιτό; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS

Ρόπαλο & σπασμένα τζάμια μέχρι που...

Η κίνηση στους δρόμους

Νίκη-άθλος του Hamilton στο Μονακό

Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;

Το πιο όμορφο ελληνικό σπήλαιο

Σκόπελος: 4 παραλίες που μένουν αξέχαστες

10 σημεία του Ιονίου... για χάζι!

H καλύτερη παραλία του κόσμου είναι στην Ελλάδα

«Το απέραντο γαλάζιο» της Αμοργού

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »