ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Renault: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής, Luca de Meo - Σε ποια εταιρεία πάει;

 Σχολιάστε 
1.540 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2025)
Renault: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής, Luca de Meo - Σε ποια εταιρεία πάει;

Παραίτηση «κεραυνός εν αιθρία» από τον Ιταλό επικεφαλής της Renault.
Αφήνει τη Renault για τις Gucci και Yves Saint Laurent.
Πριν λίγους μήνες έλεγε «έχω ακόμα δουλειά να κάνω», αλλά τώρα δήλωσε «έρχεται η στιγμή που ξέρεις ότι η δουλειά σου έχει ολοκληρωθεί».
Ο de Meo ήταν ο εμπνευστής του σχεδίου «Renaulution» που -σύμφωνα με πολλούς- δε βγήκε σε καλό στη μάρκα.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Παραίτηση «κεραυνός εν αιθρία» από τον Ιταλό επικεφαλής της Renault

Παρελθόν από την κεφαλή του Ομίλου Renault αποτελεί ο Luca de Meo, ο οποίος μετά από πέντε χρόνια στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου παραιτήθηκε, για να συνεχίσει όπως όλα δείχνουν, σε άλλο τομέα την καριέρα του ως στέλεχος επιχειρήσεων. Ως εκ τούτου, ο γαλλικός όμιλος βρίσκεται σε αναζήτηση νέου CEO για να καλύψει το κενό του de Meo μετά την ξαφνική για πολλούς -αναμενόμενη για άλλους- παραίτηση του Ιταλού.

Ο de Meo ήταν ο εμπνευστής του σχεδίου «Renaulution» - Γιατί μπορεί να έφυγε;

Το ηλεκτρικό στοίχημα του de Meo και της Renault με το σχέδιο «Renaulution», του οποίου ήταν εμπνευστής ο απερχόμενος CEO, φαίνεται πως δε βγήκε, αφού η γαλλική φίρμα έπεσε με τα μούτρα στην ηλεκτρική μετάβαση αντικαθιστώντας το αειθαλές Megane με ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ αργότερα ήρθε η σειρά του λανσαρίσματος των Renault 5 και Renault 4 ως ηλεκτρικά σε πρώτη φάση.

Διαβάστε ακόμα >> Γιατί η Ευρώπη λέει ότι και η Renault την πάτησε σαν την VW;

Μπορεί σχεδιαστικά να τα «σπάνε» και τα δύο, ωστόσο με την αναδίπλωση της Ε.Ε. στον τρόπο μέτρησης των ρύπων (σ.σ. δίνει περιθώριο στις εταιρείες να πιάσουν τους μέσους όρους ανά 3ετία, αντί για κάθε χρονιά) και την κατάργηση/μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, η Renault βρίσκεται με ηλεκτρικά -κυρίως- καινούργια μοντέλα σε αγορές που δεν καίγονται πια για τόσο άμεση μετάβαση στον ηλεκτρισμό. Πάνω κάτω ό,τι έγινε και στην περίπτωση της Volkswagen δηλαδή που βιάστηκε να γίνει ηλεκτρική και οι απώλειες στα κέρδη την έκαναν να κλείσει εργοστάσια στην Ευρώπη. Βάσει αυτών λοιπόν δεν αποκλείεται η παραίτηση de Meo να έρχεται ως συνέχεια της μεγάλης του επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση που κύκλοι της αγοράς αυτοκινήτου της Ευρώπης λένε πως την έφερε σε αδιέξοδο.

Αφήνει τη Renault για τις Gucci και Yves Saint Laurent

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Luca de Meo άφησε τη Renault για να αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Kering, μίας εταιρείας που κατέχει μάρκες γνωστών οίκων μόδας όπως οι Gucci και Yves Saint Laurent. Αυτό εν μέρει επιβεβαιώνεται από την πρώτη αντίδραση του Ομίλου Renault, ο οποίος σε επίσημη δήλωση υπογράμμισε μεταξύ άλλων πως «ο de Meo αποφάσισε να επιδιώξει νέες προκλήσεις εκτός του αυτοκινητοβιομηχανικού τομέα». Παράλληλα έκανε γνωστό πως η επίσημη ημερομηνία στην οποία θα αποχωρήσει ο Luca de Meo θα είναι η 15η Ιουλίου. Σε αυτόν τον έναν μήνα που θα μεσολαβήσει, οι άνθρωποι της Renault θα βρουν τον αντικαταστάτη του Luca de Meo γνωστοποιώντας πως ήδη έχουν ξεκινήσει το... ψάξιμο.

Πριν λίγους μήνες έλεγε «έχω ακόμα δουλειά να κάνω», αλλά τώρα δήλωσε «έρχεται η στιγμή που ξέρεις ότι η δουλειά σου έχει ολοκληρωθεί»

Από εκεί και πέρα σε δήλωση που εξέδωσε η Renault, ο Luca de Meo δήλωσε: «Έρχεται μια στιγμή στη ζωή κάποιου που ξέρει ότι η δουλειά έχει ολοκληρωθεί». Παράλληλα αναφερόμενους στους ανθρώπους του Ομίλου Renault υπογράμμισε πως «το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του: είναι οι καλύτεροι στην ιστορία μας».

Κλείνοντας, να σημειωθεί πως νωρίτερα δεν υπήρχαν ενδείξεις για αποχώρηση του de Meo. Μάλιστα, όταν είχε συνδεθεί με τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου της Stellantis, τον οποίο πρόσφατα ανέλαβε ο Antonio Filosa, είχε αρνηθεί οποιαδήποτε επιθυμία να αποχωρήσει από τη Renault, λέγοντας στα τέλη του περασμένου έτους ότι «είχε ακόμα δουλειά να κάνει», δουλειά η οποία φαίνεται πως ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα ούτως ώστε να παραιτηθεί. Ο Ιταλός εντάχθηκε στη γαλλική εταιρεία από τις SEAT - CUPRA πριν από πέντε χρόνια.

ford
ford
NEXEN DIAGONISMOS