ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι «παίζει» με την ανάρτηση, τα φρένα & το τιμόνι της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce;

(6/5/2025)
Τι «παίζει» με την ανάρτηση, τα φρένα & το τιμόνι της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce;
2 Φωτογραφίες »

Έχει πιο χαμηλή ανάρτηση με ειδικό καλιμπράρισμα & τιμόνι που είναι πιο άμεσο γιατί έχει χαμηλό λόγο μετάδοσης


Για μέγιστη αποτελεσματικότητα ανεξαρτήτως ταχύτητας η Alfa Romeo έχει εξοπλίσει τη Junior των 280 ίππων με εμπρός δισκόφρενα 380 χιλιοστών με τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες.
2 Φωτογραφίες »

Για μέγιστη αποτελεσματικότητα ανεξαρτήτως ταχύτητας η Alfa Romeo έχει εξοπλίσει τη Junior των 280 ίππων με εμπρός δισκόφρενα 380 χιλιοστών με τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες.

Το Torsen «D» δεν είναι η μοναδική καινοτομία της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce, στην προσπάθεια δημιουργίας ενός δυναμικής οδηγικής αίσθησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αντιθέτως, υπάρχουν κι άλλες διαφοροποιήσεις-μηχανολογικές επεμβάσεις.
 
Σε σχέσεις με τις άλλες εκδόσεις Junior, η Veloce των 280 ίππων έχει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 25 χιλιοστά, για καλύτερα κρατήματα. Επίσης, το σύστημα μπροστινής ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον) φέρει επανακαλιμπραρισμένη αντιστρεπτική δοκό και ένα νέο αμορτισέρ για άμεση απόκριση και βελτιωμένο χειρισμό. Στο πίσω μέρος, πάλι, ένας ειδικός ημιάκαμπτος άξονας ακολουθεί με ακρίβεια την τροχιά που παίρνει το αυτοκίνητο, με σχεδόν μηδενική γωνία απόκλισης, ενώ ειδικά ελατήρια και αμορτισέρ με διπλά υδραυλικά ελατήρια στοπ έχουν χρησιμοποιηθεί και στους δύο άξονες.
 
Πολύ σημαντικό ρόλο στο σπορ οδηγικό πνεύμα της Junior Elettrica Veloce παίζει και το τιμόνι, που σύμφωνα με την Alfa Romeo έχει την ταχύτερη απόκριση στην κατηγορία του. Ο κοντύτερος βραχίονας του τιμονιού και το νέο αμορτισέρ εξασφαλίζουν πολύ χαμηλή αναλογία στην κρεμαγιέρα, με σχέση διεύθυνσης 14,6:1 (όσο πιο χαμηλός ο λόγος, τόσο πιο άμεσες οι εντολές του τιμονιού στους τροχούς). Στην πράξη, εξασφαλίζεται άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού - τόσο κατά την είσοδο όσο και κατά την έξοδο από μια στροφή και η οδήγηση γίνεται πολύ συμμετοχική, με έντονο fun-to-drive αποτύπωμα. Πρέπει να προσθέσουμε, επίσης, το χαμηλό βάρος του μοντέλου (1.560 κιλά χωρίς επιβάτη), νούμερο από τα κορυφαία στην κατηγορία, στοιχείο που επίσης συμβάλλει στον καλύτερο χειρισμό.

Φρενάρει σε 33 μέτρα στο 100-0 χλμ./ώρα λέει η Alfa Romeo, όσο και η κορυφαία ever επίδοση που έχει μετρήσει το AutoΤρίτη

Κλείνοντας, το δικό του ενδιαφέρον έχει το σύστημα πέδησης αλλά και τα ελαστικά της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce. Καταρχάς, οι ζάντες αλουμινίου (225/40 R20) «φοράνε» Michelin Pilot Sport EV. Τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι σχεδιασμένα για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων, έχοντας χαμηλό προφίλ για ακρίβεια και αμεσότητα.
 
Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, για μέγιστη αποτελεσματικότητα ανεξαρτήτως ταχύτητας η Alfa Romeo έχει εξοπλίσει τη Junior των 280 ίππων με εμπρός δισκόφρενα 380 χιλιοστών με τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Αυτή η επιλογή προσφέρει ισχύ πέδησης 1,12 G, που αντιστοιχεί σε απόσταση ακινητοποίησης 100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 33 μέτρα (!), σύμφωνα με την μάρκα. Στο πίσω μέρος βλέπουμε δισκόφρενα 268 χιλιοστών. Για να έχουμε μία εικόνα, η κορυφαία ever μέτρηση φρένων που έχουμε μετρήσει στο AutoΤρίτη Test Center ανήκει στην Porsche Cayenne Coupe με 100-0 σε 33 μέτρα...

Σελίδα 1Πού ξεχωρίζει η κορυφαία Alfa Romeo Junior Veloce με τα 280 άλογα;
Σελίδα 2Το πρώτο ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis με τόσο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (M4+)
Σελίδα 3Με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», για αστείρευτη πρόσφυση
Σελίδα 4Τι «παίζει» με την ανάρτηση, τα φρένα & το τιμόνι της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce;
ford
Autotriti.gr