ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το πρώτο ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis με τόσο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (M4+)

(6/5/2025)
Το πρώτο ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis με τόσο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (M4+)
2 Φωτογραφίες »

Αφήνουμε την διαδικασία δημιουργίας και περνάμε στην ουσία, τις τεχνολογίες που έχει η κορυφαία Alfa Romeo Junior. Καταρχάς είναι το ηλεκτρικό της σύνολο με τον νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρα, που ανεπίσημα ονομάζεται M4+. Με απόδοση στα 280 άλογα και 345 Nm ροπής, η Junior Elettrica Veloce είναι το πρώτο αυτοκίνητο του Ομίλου Stellantis με το εν λόγω μοτέρ (σ.σ. ακολούθησαν το Abarth 600e και η Lancia Ypsilon HF), επίσης 280 ίππων). Για παράδειγμα, τα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του Group έχουν τον ηλεκτροκινητήρα M3), ενώ στο Peugeot E-3008 των 213 έχει τοποθετηθεί ο M4, χωρίς όμως τόσο μεγάλη ισχύ.


Με ανεπίσημη ονομασία M4+, ο ηλεκτροκινητήρας των 280 ίππων είχε αρχικά απόδοση στα 240 άλογα, όμως οι μηχανικοί στο Τορίνο βελτίωσαν την απόδοση, για μέγιστες δυνατές επιδόσεις.
2 Φωτογραφίες »

Με ανεπίσημη ονομασία M4+, ο ηλεκτροκινητήρας των 280 ίππων είχε αρχικά απόδοση στα 240 άλογα, όμως οι μηχανικοί στο Τορίνο βελτίωσαν την απόδοση, για μέγιστες δυνατές επιδόσεις.

 
Στην Junior Elettrica Veloce, λοιπόν, η Alfa Romeo ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, νούμερο υψηλό σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά στα οποία περιορίζεται σε πιο χαμηλές ταχύτητες. Σε κάθε επιτάχυνση, δε, ένας ειδικός ηλεκτρικός ήχος οδήγησης (ακούγεται μόνο μέσα στην καμπίνα επιβατών) δίνει αίσθηση θερμικού μοντέλου.
 
Το μέγιστο εύρος ισχύος της Alfa Romeo Junior προκύπτει με επιλεγμένο το πρόγραμμα «Dynamic». Με την επιλογή «Natural» υπάρχει ισορροπία επιδόσεων και αυτονομίας, ενώ για καλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας ενδείκνυται η λειτουργία «Advanced Efficiency», στην οποία η ροπή περιορίζεται στα 300 Nm. Τέλος, η Junior Veloce διαθέτει ένα κουμπί «B-mode» με βελτιωμένη αναγεννητική πέδηση. Πατώντας το επιτυγχάνεται μέγιστη ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρίας σε κάθε φρενάρισμα ή άφημα του γκαζιού, με στόχο την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.

Σελίδα 1Πού ξεχωρίζει η κορυφαία Alfa Romeo Junior Veloce με τα 280 άλογα;
Σελίδα 2Το πρώτο ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis με τόσο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (M4+)
Σελίδα 3Με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», για αστείρευτη πρόσφυση
Σελίδα 4Τι «παίζει» με την ανάρτηση, τα φρένα & το τιμόνι της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce;
Mercedes
LEASING 3 MIKRA VANS