ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», για αστείρευτη πρόσφυση

 Σχολιάστε 
30.557 Επισκέψεις στο άρθρο (6/5/2025)
Με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», για αστείρευτη πρόσφυση

Το πρώτο προσθιοκίνητο ηλεκτρικό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», ελέγχεις τον εμπρός και τον πίσω άξονα, μόνο με το άσε-πάτα του πεντάλ του γκαζιού

Μετά τον ηλεκτροκινητήρα M4+, η δεύτερη παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce έχει να κάνει με το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen «D», το οποίο βλέπουμε για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο ηλεκτρικό μοντέλο. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί την 4η γενιά εξέλιξης της τεχνολογίας που είχαμε δει στην Alfa Romeo 147 Q2 του 2006.
 
Διατηρώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας ενός Torsen, κάνει το κάτι παραπάνω επιτρέποντας στον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός και κυρίως του πίσω άξονα, απλώς και μόνο με το άσε-πάτα στο πεντάλ του γκαζιού. Χάρη στην πιο απλή διάταξη και το μικρότερο βάρος του, το μηχανικό μπλοκέ είναι πιο αποδοτικό και εξασφαλίζει συνεχή κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Μάλιστα, αυτή προσαρμόζεται αναλόγως των συνθηκών οδήγησης και της επιφάνειας του οδοστρώματος για αστείρευτα περιθώρια πρόσφυσης ακόμη και υπό έντονη πίεση.
 
Στην οδηγική εμπειρία μας με την Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce στην πίστα του Balocco διαπιστώσαμε μεγάλη σταθερότητα στις στροφές, χωρίς υποστροφή στις επιταχύνσεις ή τρέμουλο στο τιμόνι. Επίσης, το Torsen «D» μετριάζει και τις παρεμβάσεις των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης, δίνοντας πιο γνήσια, fun to drive αίσθηση.

Σελίδα 1Πού ξεχωρίζει η κορυφαία Alfa Romeo Junior Veloce με τα 280 άλογα;
Σελίδα 2Το πρώτο ηλεκτρικό του Ομίλου Stellantis με τόσο δυνατό ηλεκτροκινητήρα (M4+)
Σελίδα 3Με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», για αστείρευτη πρόσφυση
Σελίδα 4Τι «παίζει» με την ανάρτηση, τα φρένα & το τιμόνι της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce;
ford
ford
ford