Το πρώτο προσθιοκίνητο ηλεκτρικό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Torsen «D», ελέγχεις τον εμπρός και τον πίσω άξονα, μόνο με το άσε-πάτα του πεντάλ του γκαζιού
Μετά τον ηλεκτροκινητήρα M4+, η δεύτερη παγκόσμια πρεμιέρα της Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce έχει να κάνει με το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen «D», το οποίο βλέπουμε για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο ηλεκτρικό μοντέλο. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί την 4η γενιά εξέλιξης της τεχνολογίας που είχαμε δει στην Alfa Romeo 147 Q2 του 2006.
Διατηρώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας ενός Torsen, κάνει το κάτι παραπάνω επιτρέποντας στον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός και κυρίως του πίσω άξονα, απλώς και μόνο με το άσε-πάτα στο πεντάλ του γκαζιού. Χάρη στην πιο απλή διάταξη και το μικρότερο βάρος του, το μηχανικό μπλοκέ είναι πιο αποδοτικό και εξασφαλίζει συνεχή κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Μάλιστα, αυτή προσαρμόζεται αναλόγως των συνθηκών οδήγησης και της επιφάνειας του οδοστρώματος για αστείρευτα περιθώρια πρόσφυσης ακόμη και υπό έντονη πίεση.