--- Στρες στο τιμόνι: Πως το καταπολεμώ
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στρες στο τιμόνι: Πως το καταπολεμώ;

Διαβάστηκε από 6896 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2019
 

Keep calm and drive: Ο σύγχρονος ρυθμός ζωής, ειδικά στις μεγαλουπόλεις έχει φέρει στη ζωή μας, ως μόνιμο σύντροφο, το στρες και το άγχος. Ας δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε για να καταπολεμήσουμε το στρες στο τιμόνι.

Υπάρχει απλός, καθημερινός άνθρωπος και, σε επόμενη ανάλυση, ένας τυπικός οδηγός, ο οποίος να μην αντιμετωπίζει άγχος και στρες; Το στρες είναι δεδομένο ότι μας αγγίζει είτε πρόκειται για τα επαγγελματικά, τα προσωπικά ή οποιαδήποτε άλλη πρόκληση αντιμετωπίζουμε.

Το στρεσάρισμα μπορεί να μας επηρεάσει σωματικά και συναισθηματικά, οπότε μπορεί να έχει επίδραση και στην κρίση, στις αντιδράσεις και στην αξιολόγηση μιας κατάστασης, στοιχείο που σίγουρα δεν είναι ευπρόσδεκτο όταν πρέπει να συγκεντρωθούμε σε μια δράση κρίσιμη, όπως η οδήγηση. Πρέπει λοιπόν να αναγνωρίσουμε έγκαιρα τα σημάδια του άγχους και να προσπαθήσουμε να ηρεμήσουμε πριν οδηγήσουμε. 

Αναγνωρίστε τα σημάδια
Η επίθεση του άγχους μπορεί να έχει δώσει σημάδια νωρίτερα, οπότε δώστε λίγη προσοχή και ίσως αναγνωρίσετε συμπτώματα όπως τα παρακάτω: 
• Εύκολος εκνευρισμός με συναδέλφους, συγγενείς και φίλους 
• Αίσθηση αφηρημάδας και βαριάς διάθεσης
• Έχετε ιλιγγιώδεις σκέψεις
• Αδυναμία «σβησίματος» και ανάπαυσης
• Διατροφικές διαταραχές (πρόσληψη αυξημένης ή πολύ μειωμένης τρφής)
• Αύξηση σε χρήση καπνού, αλκοόλ ή φαρμάκων
• Σφικτοί μύες, πονοκέφαλοι, ναυτίες
• Διαταραχές ύπνου
• Αρρωσταίνετε πιο συχνά

Τα παραπάνω είναι σημάδια ότι ίσως να έχει «εμποτιστεί» μέσα σας το άγχος και η καθημερινή οδήγηση σε μια μεγαλούπολη γεμάτη μποτιλιάρισμα και... κόρνες, δε θα βοηθήσει. Ας δούμε όμως κάποια βασικά στοιχεία, σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε πάνω στο θέμα αυτό, το οποίο απασχολεί όλους μας. 

Ξέρετε ότι… 
• Μια καλή λύση για να αντιμετωπιστεί το άγχος είναι να καταγράψουμε στη διάρκεια μας ημέρας τις συνθήκες, τα γεγονότα και τις καταστάσεις οι οποίες αποδεδειγμένα μας γεμίζουν με άγχος. 
• Το σημαντικό, αφού γίνει η λίστα, είναι να θέσουμε κάποια ώρα αργότερα μέσα στην ημέρα, κατά την οποία θα ασχοληθούμε με τις αιτίες αυτές και θα προσπαθήσουμε να τις αντιμετωπίσουμε. 
• Έχει αποδειχθεί ότι, μερικές φορές η καταγραφή των πηγών του άγχους και η εύρεση χρόνου για τη λύση τους, βοηθά πολύ στο να βάλουμε τις σκέψεις μας σε σειρά και τάξη. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ