
Ford: Πάρε EcoSport με δικούς σου κανόνες
Το νέο μεγάλο SUV της Alfa Romeo
Volvo & Alfa Romeo vs γερμανικά premium
Τι άλλαξε και αντέχουν τα λάδια 30.000 χλμ;
Απλό ή μεταλλικό χρώμα; Που διαφέρουν;
Τι σημαίνει after sales στην πράξη;
Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές
Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !
Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!
FORD: Finance/MyEcoSport
PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€
SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - autotriti.gr
Η τετρακίνηση στην Ελλάδα είναι σχεδόν προαπαιτούμενο για ασφαλή οδήγηση με την ποιότητα της ασφάλτου που έχουμε
Καθώς σήμερα όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με σύστημα ESP ή κάτι αντίστοιχο, η ανάγκη της τετρακίνηση για λόγους ασφαλείας είναι λιγότερο επιτακτική. Φυσικά για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων που δεν πρέπει να το "φρενάρει" το ESP στην παραμικρή αποσταθεροποίηση, η τετρακίνηση είναι σαφώς πλεονέκτημα (για να μη μιλήσουμε και για τη δυνατότητα εφαρμογής torque vectoring). Πάντως απορώ πώς το σύστημα Grip Control (ή κάτι αντίστοιχο) δεν εφαρμόζεται σε όλα τα δικίνητα SUV, καθώς θα αύξανε σημαντικά τις ικανότητές τους με μικρή οικονομική επιβάρυνση και καθόλου επιβάρυνση βάρους.
Η ελλάδα επίσης είναι ναυτική χώρα με άθλιες γλίστρες, χωρίς τετρακίνηση το βαρκάκι δε βγαίνει...
...πρώτα η οδική-οδηγική... ασφάλεια που σε 4κίνητα οχήματα είναι σαφώς καλύτερη, κ.τ.λ. ΑΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.- ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ.- Σε μεγάλες ιπποδυνάμεις αν δεν επιθυμείς να 'χαζεύει', κ.τ.λ. το όχημα σου, με ρύθμισεις ουδετερότητας... κινείσαι πολύ πιο γρήγορα απ'ότι με ένα πισωκίνητο...