5 φωτογραφίες »

Ασφαλές, ευχάριστο, άνετο και αποτελεσματικό είναι στο δρόμο το Nissan Micra 1,0T αποτελώντας ένα από τα πιο χαρισματικά μικρά σε αυτό τον τομέα.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

86.704 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2021)

Σταθερά ευχάριστο για κάθε χρήση!
Κάποιοι θα σπεύσουν να πουν πως η απώλεια ίππων μόνο αρνητικός παράγοντας μπορεί να είναι για έναν κινητήρα, ωστόσο το Nissan Micra της δοκιμής είναι εδώ για να τους διαψεύσει. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει «γκάζι» νωρίτερα και να ψάξει το κάτι παραπάνω οδηγικά. Κάτι που «δένει» αρμονικά με την σχετικά σφικτή ανάρτηση, που, παρά το ότι προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και κύλισης (σ.σ. βοηθάνε και οι ατσάλινες 16άρες ζάντες που ακόμα και έμπειρα μάτια θα μπερδευτούν από το περίτεχνο τάσι), δεν επιτρέπει αυξημένες κλίσεις ακόμα και υπό καθεστώς συνεχούς πίεσης σε στροφές. Ανεβάζοντας tempo, το τιμόνι του Micra παραμένει γεμάτο σε αίσθηση στις πρώτες μοίρες περιστροφής και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ουδέτερη και προβλέψιμη σε κάθε περίπτωση. Πέραν αυτών, το Micra μπορεί να μετακινηθεί με άνεση και ασφάλεια και εκτός πόλης, παρουσιάζοντας έναν γεμάτο σιγουριά χαρακτήρα στον αυτοκινητόδρομο, όντας ευθύβολο, ήσυχο για τους επιβάτες και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους.

Σιγουριά παρέχει το Micra ακόμα και όταν πιέζεται. Δε γίνεται ποτέ απόλυτο, γεγονός που είναι υπέρ του με δεδομένο τον καθημερινό του χαρακτήρα.

Σιγουριά παρέχει το Micra ακόμα και όταν πιέζεται. Δε γίνεται ποτέ απόλυτο, γεγονός που είναι υπέρ του με δεδομένο τον καθημερινό του χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στα προτερήματα του, προσθέστε και τα τέλη κυκλοφορίας που ξεκινούν από 79,4 ευρώ, καθώς οι εκπομπές CO2 στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο κυμαίνονται, ανάλογα με την ζάντα, από 124-130 γρ./χλμ..

Ο ραφιναρισμένος κινητήρας προσφέρει πιο γεμάτη απόδοση στις χαμηλές στροφές, καθώς και έναν «στρωτό» τρόπο να απλώνει την ισχύ του, κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.

Ο ραφιναρισμένος κινητήρας προσφέρει πιο γεμάτη απόδοση στις χαμηλές στροφές, καθώς και έναν «στρωτό» τρόπο να απλώνει την ισχύ του, κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.


Η γνώμη μας 
Το Micra συνεχίζει να αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή στην κλάση των μικρών. Η ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και η πλήρης επικαιροποίηση του σε θέματα ρύπων και τεχνολογίας στην καμπίνα, προσθέτουν μερικά ακόμα όπλα στην φαρέτρα του για να συνεχίσει την πορεία στην πιο απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική κατηγορία της ελληνικής αγοράς. 

+ Εμφάνιση, αίσθηση στο δρόμο, ηχομόνωση καμπίνας, εικόνα & ποιότητα εσωτερικού, καλαίσθητα τάσια
- Δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, ορατότητα

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center