4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 508 Sport Engineered
164.895 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Η Peugeot αποκάλυψε στη Γενεύη ένα νέο concept κάτω από το όνομα 508 Sport Engineered. Η βάση του μοντέλου είναι το ολοκαίνουριο 508 Hybrid, ωστόσο οι μηχανικοί της μάρκας διαφοροποίησαν αρκετά την σχεδίαση του αυτοκινήτου και βελτίωσαν τις επιδόσεις και την απόδοσή του.
Η ισχύς λοιπόν πηγάζει από τον PureTech των 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα αποδίδει 110 ίππους και στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ το δεύτερο είναι εγκατεστημένο στο πίσω μέρος, έχει απόδοση 200 άλογα και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η συνολική ροπή φτάνει τα 500 Nm και η φίρμα υπόσχεται ότι το μοντέλο μπορεί να κάνει το 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Το σεντάν έχει μάλιστα και μια μπαταρία 11,8 kWh που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με το εργοστασιακό 508, η Peugeot έδωσε στο concept νέας σχεδίασης προφυλακτήρα που βελτιώνει την ψύξη των μηχανικών του μερών όπου χρειάζεται, ενώ μια σειρά από νέα βοηθήματα, όπως μικρά φτερά στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, έχουν προστεθεί για να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι αισθητά μειωμένη και η Peugeot υπόσχεται ακόμα πως το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί και αποκαλύπτει πως οι ζάντες του συνδυάζονται τώρα με Michelin Pilot Sport 4S ελαστικά.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στον εσωτερικό διάκοσμο, αφού η Peugeot εξόπλισε το concept με νέα άνετα καθίσματα με επένδυση από απλό ή Alcantara δέρμα, τιμόνι από το ίδιο υψηλής ποιότητας υλικό και ίνες άνθρακα. Ποιοτική σε κατασκευή φαίνεται πως είναι και η υπόλοιπη καμπίνα με το αποκαλούμενο φινίρισμα «Κryptonite» να δίνει βροντερό παρών.
Ο επικεφαλής της Peugeot στο Ηνωμένο Βασίλειο κ. David Peel δήλωσε: «To concept αυτό δείχνει τι μπορούμε να κάνουμε και δίνει μια πρώτη γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα 5 χρόνια καθώς προχωράμε με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας». Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν το πρωτότυπο θα οδηγήσει σε μοντέλο ευρείας παραγωγής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η ισχύς λοιπόν πηγάζει από τον PureTech των 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα αποδίδει 110 ίππους και στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ το δεύτερο είναι εγκατεστημένο στο πίσω μέρος, έχει απόδοση 200 άλογα και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η συνολική ροπή φτάνει τα 500 Nm και η φίρμα υπόσχεται ότι το μοντέλο μπορεί να κάνει το 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Το σεντάν έχει μάλιστα και μια μπαταρία 11,8 kWh που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με το εργοστασιακό 508, η Peugeot έδωσε στο concept νέας σχεδίασης προφυλακτήρα που βελτιώνει την ψύξη των μηχανικών του μερών όπου χρειάζεται, ενώ μια σειρά από νέα βοηθήματα, όπως μικρά φτερά στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, έχουν προστεθεί για να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι αισθητά μειωμένη και η Peugeot υπόσχεται ακόμα πως το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί και αποκαλύπτει πως οι ζάντες του συνδυάζονται τώρα με Michelin Pilot Sport 4S ελαστικά.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στον εσωτερικό διάκοσμο, αφού η Peugeot εξόπλισε το concept με νέα άνετα καθίσματα με επένδυση από απλό ή Alcantara δέρμα, τιμόνι από το ίδιο υψηλής ποιότητας υλικό και ίνες άνθρακα. Ποιοτική σε κατασκευή φαίνεται πως είναι και η υπόλοιπη καμπίνα με το αποκαλούμενο φινίρισμα «Κryptonite» να δίνει βροντερό παρών.
Ο επικεφαλής της Peugeot στο Ηνωμένο Βασίλειο κ. David Peel δήλωσε: «To concept αυτό δείχνει τι μπορούμε να κάνουμε και δίνει μια πρώτη γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα 5 χρόνια καθώς προχωράμε με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας». Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν το πρωτότυπο θα οδηγήσει σε μοντέλο ευρείας παραγωγής.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.