5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
BRABUS Ultimate E Shadow Edition
164.907 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Πάνω σε ένα smart ForTwo EQ κάμπριο εργάστηκαν οι άνθρωποι της Brabus και μετά από πολύ δουλειά του πρόσφεραν περισσότερη ισχύ και άλλες αναβαθμίσεις. Γνωρίστε το Brabus Ultimate E Shadow Edition.
Το μοντέλο περιορίζεται σε μόλις 28 μονάδες, και η τιμή του στην αγορά της Γερμανίας ξεκινά από τις 64.900 ευρώ. Ξεκινώντας από το κομμάτι της ισχύς ο ηλεκτροκινητήρας είναι πλέον ρυθμισμένος για να προσφέρει 92 ίππους και 180 Nm ροπής, επίδοση κατά 10 άλογα και 20 Nm μεγαλύτερη από αυτή του smart ForTwo EQ. Πλέον το «μικροσκοπικό» κάμπριο κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 130 χλμ./ώρα.
Αυτοί που θα το αποκτήσουν, κατά τη διάρκεια της οδήγησης θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από τέσσερα διαφορετικά οδηγικά modes, με το Sport + να είναι το ενδεδειγμένο για εκείνους που θέλουν να έχουν τη μέγιστη διαθέσιμη απόδοση. Αυτοί που δεν χρειάζονται κάτι τέτοιο έχουν στη διάθεσή τους το «Eco» που προσφέρει αυτονομία για 125 χιλιόμετρα.
Στο εξωτερικό μέρος τα φτερά έχουν διευρυνθεί, ενώ τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί αεροδυναμικά στοιχεία που μεγιστοποιούν την απόδοση του αυτοκινήτου. Τέλος το εξωτερικό μέρος ολοκληρώνεται με ζάντες 18 ιντσών που είναι εφοδιασμένες με εμπρός ελαστικά 205/35 και πίσω 235/30.
Η καμπίνα κυριαρχείται από ένα συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, ενώ διακοσμητικά χαρακτηριστικά από αλουμίνιο και ανθρακονήματα ολοκληρώνουν τη σύνθεση του εσωτερικού. Επιπλέον στο εσωτερικό βρίσκουμε μία ταμπέλα που αναγράφει την αρίθμηση της μονάδας, ενώ υπάρχουν και ειδικά πατάκια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μοντέλο περιορίζεται σε μόλις 28 μονάδες, και η τιμή του στην αγορά της Γερμανίας ξεκινά από τις 64.900 ευρώ. Ξεκινώντας από το κομμάτι της ισχύς ο ηλεκτροκινητήρας είναι πλέον ρυθμισμένος για να προσφέρει 92 ίππους και 180 Nm ροπής, επίδοση κατά 10 άλογα και 20 Nm μεγαλύτερη από αυτή του smart ForTwo EQ. Πλέον το «μικροσκοπικό» κάμπριο κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 130 χλμ./ώρα.
Αυτοί που θα το αποκτήσουν, κατά τη διάρκεια της οδήγησης θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από τέσσερα διαφορετικά οδηγικά modes, με το Sport + να είναι το ενδεδειγμένο για εκείνους που θέλουν να έχουν τη μέγιστη διαθέσιμη απόδοση. Αυτοί που δεν χρειάζονται κάτι τέτοιο έχουν στη διάθεσή τους το «Eco» που προσφέρει αυτονομία για 125 χιλιόμετρα.
Στο εξωτερικό μέρος τα φτερά έχουν διευρυνθεί, ενώ τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί αεροδυναμικά στοιχεία που μεγιστοποιούν την απόδοση του αυτοκινήτου. Τέλος το εξωτερικό μέρος ολοκληρώνεται με ζάντες 18 ιντσών που είναι εφοδιασμένες με εμπρός ελαστικά 205/35 και πίσω 235/30.
Η καμπίνα κυριαρχείται από ένα συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, ενώ διακοσμητικά χαρακτηριστικά από αλουμίνιο και ανθρακονήματα ολοκληρώνουν τη σύνθεση του εσωτερικού. Επιπλέον στο εσωτερικό βρίσκουμε μία ταμπέλα που αναγράφει την αρίθμηση της μονάδας, ενώ υπάρχουν και ειδικά πατάκια.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.