VW: Μπαίνουν σε 2η μοίρα τα ηλεκτρικά, εστιάζει στα Plug-in υβριδικά

2.230 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2024)
To νέο Tiguan προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση.

To νέο Tiguan προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση.

- Η VW σταματάει την ανάπτυξη των δικών της μπαταριών και ενός νέου εργοστασίου
- Το τέλος των επιδοτήσεων έφερε μείωση στις πωλήσεις ηλεκτρικών
- Stellantis και Mercedes περιορίζουν τις επενδύσεις τους στα ηλεκτρικά
- Στηρίζει τα ηλεκτρικά η Tesla

Η VW σταματάει την ανάπτυξη των δικών της μπαταριών και ενός νέου εργοστασίου

Η απόφαση που είχε πάρει η Volkswagen να αφοσιωθεί στο μέλλον αποκλειστικά σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα δεν υφίσταται πλέον, με τη μάρκα να παραδέχεται πως θα επενδύσει περισσότερο στα Plug-in υβριδικά λόγω της μείωσης που παρατηρείται στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Ο γερμανικός όμιλος έχει επίσης σταματήσει να αναζητεί επενδυτές για να αναπτύξουν μαζί μπαταρίες και έχει απορρίψει τα σχέδια κατασκευής για ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αξίας 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στη Γερμανία.

Το τέλος των επιδοτήσεων έφερε μείωση στις πωλήσεις ηλεκτρικών

Χώρες όπως η Γερμανία και η Σουηδία έχουν σταματήσει ή μειώσει τις επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (στην Ελλάδα αντιθέτως αυξάνονται), τα οποία εξακολουθούν να είναι πολύ πιο ακριβά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, γεγονός που έχει πλήξει τις πωλήσεις τους. Οι ελλείψεις σε σταθμούς φόρτισης είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας που απωθεί όσους θα ήθελαν να αγοράσουν κάποιο ηλεκτρικό.

Stellantis και Mercedes περιορίζουν τις επενδύσεις τους στα ηλεκτρικά

Η VW δεν είναι η μόνη μάρκα που διαφοροποιεί τους στόχους της γύρω από την ηλεκτροκίνηση. Ο όμιλος Stellantis θα περιορίσει τις επενδύσεις του στα ηλεκτρικά ενώ, η Mercedes σταμάτησε την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας για νέα ηλεκτρικά και πολυτελή σεντάν για να εξοικονομήσει χρήματα και έχει αποφασίσει να συνεχίσει να διαθέτει αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης για πολλά χρόνια ακόμη.

Στηρίζει τα ηλεκτρικά η Tesla

Η μείωση στις πωλήσεις ηλεκτρικών έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα ακόμη και στην Tesla, η οποία έχει χάσει 235 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρ όλα αυτά, ο Elon Musk επικρίνει τις εταιρείες που βάζουν στο συρτάρι τα «ηλεκτρικά» τους σχέδια λέγοντας: «Ο ρυθμός υιοθέτησης των ηλεκτρικών παγκοσμίως μειώνεται και πολλοί άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αποσύρονται από τα ηλεκτρικά και αντ αυτού, επενδύσουν στα plug-in υβριδικά. Πιστεύουμε ότι αυτή δεν είναι η σωστή στρατηγική και ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν τελικά στην αγορά».

FORD TRANSIT CONNECT LEASING
SEAT