• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Renault Captur

116.979 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2019

Στην επίσημη παρουσίαση του νέου Captur προχώρησε η Renault με στόχο το μοντέλο νέας γενιάς να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του που σημείωσε 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2013 όταν και πρωτολανσαρίστηκε και βρέθηκε στην κορυφή των ταξινομήσεων στην κατηγορία του τόσο στην Γαλλία όσο και την Ευρώπη.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, την παράσταση κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους που έχουμε δει στα καινούρια Megane και Clio. Αρκετά διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, αφού περιλαμβάνει δύο νέας σχεδίασης αεραγωγούς ενώ το καπό είναι λίγο πιο μυώδες. Αντίθετα, ίδια με το τωρινό μοντέλο είναι η γρίλια αλλά και η σχεδίαση του πλαϊνού μέρους. Ριζικά διαφοροποιημένη, αντίθετα, είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους, αφού τα νέα φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα C (για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault), ενώ παράλληλα ο προφυλακτήρας και, χαμηλότερα, ο διαχύτης δεν θυμίζουν σε τίποτα την τωρινή γενιά.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, το νέο Captur έχει μήκος 4,23 μέτρα, κάτι που συνεπάγεται πως είναι 11 εκατοστά μακρύτερο από το προηγούμενο, και το μεταξόνιό του μεγαλώνει κατά 2 εκατοστά στα 2,63 μέτρα. Η χρωματική παλέτα του αποτελείται από 11 χρώματα για το αμάξωμα και 4 επιπλέον για την οροφή ενώ κατά το λανσάρισμα θα διατεθούν και 3 διαφορετικά πακέτα εξατομίκευσης.

Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου γαλλικού crossover, ο οδηγός θα συναντήσει μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το σύστημα infotainment, με την μάρκα να ισχυρίζεται πως είναι η μεγαλύτερη που προσφέρεται στην κατηγορία, ενώ για τον πίνακα οργάνων, θα προσφέρονται, ανάλογα την έκδοση, δύο οθόνες 7 και 10,2 ιντσών. Το Captur, σύμφωνα με την Renault, χάρη στις δύο παραπάνω οθόνες του, τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του στον τομέα του συνδυαστικού μεγέθους oθόνης infotainment-πίνακα οργάνων. Επίσης, η Renault κάνει λόγο πως το νέο τιμόνι είναι καλύτερο στην αφή, πιο λειτουργικό και πως προσφέρει στον οδηγό την ευκαιρία να βλέπει πιο εύκολα τις πληροφορίες που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων.

Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το νέο Captur είναι ακόμα πιο εργονομικό χάρη στις νέες δυνατότητες που προσφέρει η νέα θέση της οθόνης του συστήματος infotainment. Aκόμα, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους κατά 17 χιλιοστά ενώ όσον αφορά στον τομέα των αποσκευών, η χωρητικότητα του πορτ-μαγκάζ θα αυξηθεί στα 536 λίτρα.

Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος και περιλαμβάνει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας όπως: προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αυτόματης προσαρμογής των φώτων, ανίχνευση τυφλών σημείων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα διατήρησης σε μια λωρίδα, κάμερα 360 μοιρών, πίσω κάμερα, 12 σένσορες για πιο εύκολο parking κ.α.

μοντέλο με νέα κινητήρια σύνολα. Συγκεκριμένα, η αρχή γίνεται στην βενζίνη με το μοτέρ TCe των 3 κυλίνδρων στο 1,0 λίτρο και απόδοση 100 ίππους και 160 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 5τάχυτο κιβώτιο της μάρκς. Από εκεί κι έπειτα θα αναλαμβάνει δράση ο νέος κινητήρας των 1,33 λίτρων σε δύο εκδόσεις 130 ίππων και 240 Nm ροπής με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και 155 ίππων και 270 Nm ροπής μόνο με την αυτόματη μετάδοση.

Στο diesel, η μόνη επιλογή είναι ο 1.500άρης dCi σε δύο εκδόσεις. H πρώτη αποδίδει 95 ίππους και 240 Nm ροπής και προσφέρεται μόνο με το 6άρι μηχανικό ενώ η δεύτερη αποδίδει 115 άλογα και 260 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με το 6άρι χειροκίνητο ή το 7άρι αυτόματο κιβώτιο.

Το νέο Renault Captur ωστόσο θα προσφερθεί και σε plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech με ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων. Το κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 9,8kWh. H Renault υποστηρίζει πως το νέο Captur ια γίνει το πρώτο προσιτό οικονομικά plug-in υβριδικό στην κατηγορία του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ