• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Audi SQ7

116.926 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2019

Η κορυφαία έκδοση του μεγάλου SUV της Audi φρεσκάρεται αισθητικά, αν και διατηρεί το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύνολο των 435 ίππων που του χαρίζει καταιγιστικές επιδόσεις. Δείτε πότε θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία, αλλά και πόσο κοστίζει.

Μετά την ανανέωση του Q7, η Audi λάνσαρε την κορυφαία από πλευράς ισχύος έκδοση S του μεγάλου SUV, με το ρετούς να επικεντρώνεται στο αισθητικό κομμάτι. Όλες οι διαφορές που είδαμε στο φρεσκαρισμένο Q7 ενσωματώνονται και στο SQ7, με νέους προβολείς και διαφορετικής σχεδίασης αεραγωγούς μπροστά, όπως επίσης και ένα καινούργιο μοτίβο πίσω, εκεί όπου μια λεπτή νίκελ φάσα διέπει το πλάτος του πόρτμπαγκάζ, ενώνοντας τα φώτα. Επιπλέον αυτών, το SQ7 επιστρέφει στις δύο διπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, σε αντίθεση με τις παραλληλόγραμμες που είχε το προ-ανανέωσης μοντέλο, ενώ ξεχωρίζει από τα «απλά» Q7 με τους ειδικούς προφυλακτήρες σχεδίασης S, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα αλουμινένια καπάκια καθρεπτών και τις αντίστοιχες χειρολαβές και τις πεντάμπρατσες ζάντες 20 ιντσών που φοράνε ελαστικά διάστασης 285/45.

Κάτω από το καπό του «θηριώδους» SUV δεν υπάρχουν αλλαγές, κάτι που σημαίνει πως συναντούμε τον 4λιτρο V8 Bitrurbo TDI πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 435 ίππους με 900 Nm ροπής ανάμεσα στις 1.250 και 3.250 σ.α.λ.. Για τη μετάδση επιστρατεύεται ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο που συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro της Audi και επιτρέπουν στο SQ7 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ.. Για την κατανάλωση, το γερμανικό στρατόπεδο υπόσχεται 7,4 με 7,6 λτ./100 χλμ. αν και δε θα λέγαμε πως κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα ρεαλιστικό (σ.σ. οι μετρήσεις μας στο προ ανανέωσης μοντέλο έδειξαν 11,9 λτ./100 χλμ., αριθμό όχι και άσχημο δεδομένων των κιλών, όγκου, ίππων, χωρητικότητας κινητήρα κ.λπ.).

Όπως και το απερχόμενο SQ7, έτσι και αυτό εφοδιάζεται με ηλεκτρικό κομπρέσορα (electric powered compressor ή EPC), ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt που εδρεύει κάτω από το χώρο αποσκευών και υπόσχεται εξάλειψη του turbo lag. Τo SQ7 έχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα ευστάθειας eAWS, αερανάρτηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται και με carbon κεραμικά φρένα με δίσκους 420 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω, ενώ οι δαγκάνες μπορούν να βαφτούν κόκκινες με το λογότυπο S.

Εκεί που υπάρχουν μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο SQ7 είναι εντός της καμπίνας, καθόσον η πάλαι ποτέ αιωρούμενη οθόνη του συστήματος infotainment πλέον έχει ενσωματωθεί χαμηλότερα στο κέντρο του ταμπλό, ενώ πιο κάτω βρίσκεται άλλη μία οθόνη υπεύθυνη για τη διαχείριση του κλιματισμού. Τα σπορ καθίσματα με το λογότυπο S στην πλάτη δίνουν το δικό τους τόνο στο εσωτερικό, ενώ η μακριά λίστα με τα προαιρετικά «καλούδια» (ηχοσύστημα Bang & Olufsen, τετραζωνικός κλιματισμός κ.α.) φανερώνουν τον πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το SQ7 θα προσφέρεται τόσο σε 5θέσια όσο και 7θέσια διάταξη, ενώ οι παραγγελίες στην Ευρώπη ξεκινούν από τα τέλη του μηνός, με τις τιμές να ξεκινούν στη Γερμανία από τις 94.900 ευρώ (96.420 ευρώ το 7θέσιο).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ