BMW X6
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW X6

137.900 Επισκέψεις στο άρθρο

Η BMW X6 αποτέλεσε την πρώτη επιτυχημένη πρόταση στα SAC (Sports Activity Coupe) πριν 11 χρόνια, το 2008, ανοίγοντας ουσιαστικά τις πόρτες μια νέα κλάση στο χώρο της αυτοκίνησης. Σήμερα, οι Βαυαροί παρουσίασαν επίσημα την 3η γενιά του μοντέλου, με εσωτερικό κωδικό G06, που έχει δεχθεί όλα τα τεχνολογικά «καλούδια» της premium φίρμας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ξεκινώντας από τα θεμέλια της X6, όπως και στις προηγούμενες γενιές, έτσι και τώρα «πατάει»  στο δάπεδο της πιο πρόσφατης BMW X5: Μιλάμε για την πλατφόρμα CLAR (BMW Cluster Architecture) που επιτρέπει την αύξηση των διαστάσεων του βαυαρικού SAC, που κατ΄ουσίαν αποτελεί την coupe εκδοχή της X5, προς όλες σχεδόν τις κατευθύνσεις. Έτσι, το μήκος ορίζεται στα 4.935 χλστ. (+26 χλστ.), το πλάτος στα 2.004 χλστ. (+15 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι 42 χλστ. μεγαλύτερο (2.975 χλστ. ). Η μόνη μείωση παρατηρείται στο ύψος, εκεί που η X6 είναι κοντύτερη κατά 6 χλστ.(1.696 χλστ.).

Περνώντας στο εξωτερικό ντιζάιν, η νέα X6 ενσωματώνει τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας με δυναμικά στοιχεία και μυώδεις καμπύλες, που συνθέτουν ένα macho σύνολο. Μπροστά,  τα «νεφρά» έχουν αλλάξει σχεδίαση αποκτώντας περισσότερες γωνίες, ενώ έχουν μειωθεί τα φιλέτα, τα οποία μάλιστα είναι πλέον φωτιζόμενα. Σε γενικότερο πλαίσιο διατηρεί τις ίδιες γραμμές με την Χ5 με κάποιες διαφοροποιήσεις: Οι τονισμένοι ώμοι οδηγούν στις σαγηνευτικές καμπύλες του πλαϊνού μέρους, ενώ αυτό που ξεχωρίζει είναι η έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος. Η τρίτη κολόνα «σβήνει» προς το πίσω άκρο, εκεί όπου ξεχωρίζουν τα μακρόστενα LED φωτιστικά σώματα, ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις διπλές απολήξεις και το μοτίβο με τις μυώδεις «στρώσεις» που διέπουν το πλάτος του μοντέλου. Το αισθητικό πάζλ ολοκληρώνεται με τις ζάντες 19 ή 21 ιντσών ανάλογα την έκδοση, ενώ ανεξάρτητα από αυτές η απόσταση της X6 από το έδαφος φτάνει στα 216 χλστ..

Η αρχοντική εξωτερική εικόνα δένει και με την καμπίνα της νέας X6, η οποία είναι ίδια με εκείνη της «αδελφής» X5. Η διάταξη του ταμπλό έρχεται αυτούσια από το ομοαίματο SUV, ενώ η μόνη διαφορά που παρατηρήσαμε είναι στις λαβές των θυρών, που έρχονται ως φυσική συνέχεια του υποβραχιόνιου, ελλείψει χειρολαβών στην οροφή. Πέραν αυτού, έκδηλος είναι ο hi-tech χαρακτήρας στο εσωτερικό με προεξάρχον στοιχείο το Live Cockpit της BMW με την οθόνη αφής 12,3 ιντσών του infotainment και τον, ίδιων διαστάσεων, ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι της BMW, οι ενθέσεις σε δέρμα και ανθρακονήματα, τα μαλακά υλικά και ο γνώριμος πλέον επιλογέας του κιβωτίου σε ύφος διαμαντιού, που φιλοξενείται δίπλα από τον πιεζοπεριστοφικό διακόπτη για το infotainment, τονίζουν περαιτέρω τις premium καταβολές της X6. Σε θέμα χώρων, το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών ορίζεται στα 580 λτ., ενώ οι Βαυαροί υπόσχονται αυξημένα επίπεδα ευρυχωρίας λόγω της συνολικότερης αύξησης των διαστάσεων.

Στο πεδίο των κινητήρων, η νέα X6 διαθέτει στη γκάμα της τέσσερις συνολικά κινητήρες που αναλύονται σε δύο βενζίνης και δύο diesel. Η εισαγωγική έκδοση βενζίνης είναι η X6 xDrive40i με τον 6κύλινδρο σε σειρά TwinPower Turbo κινητήρα 3,0 λτ. με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής. Επόμενο σκαλοπάτι είναι η X6 M50i με τον V8 M Performance TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λτ. με ισχύ 530 ίππων με 750 Nm ροπής. Έπειτα, στο diesel συναντούμε την X6 xDrive30d με το 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά μοτέρ που αποδίδει 265 άλογα με 620 Nm ροπής και την κορυφαία X6 M50d με τον ίδιο κινητήρα που μετά τη φροντίδα της M Performance αποδίδει 400 άλογα με 760 Nm ροπής. Σημειώνεται πως, όλες οι εκδόσεις προσφέρονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο Steptronic κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα τετρακίνησης xDrive των Βαυαρών.

Κλείνοντας, η BMW X6 θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Νοέμβρη για κάποιες αγορές της Ευρώπης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green