Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV

255.384 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2023)
Μεγάλη δοκιμή πραγματικής κατανάλωσης στα οικογενειακά SUV
2 Φωτογραφίες »

Η νέα μεγάλη δοκιμή του AutoΤρίτη Test Center αφορά την κατανάλωση των οικογενειακών SUV. Πόσο καίνε λοιπόν σε πραγματικές συνθήκες και ποιο κέρδισε στις 3 διαφορετικές διαδρομές μας; Ακολουθούν οι απαντήσεις.

Πόσο καίνε εντός & εκτός πόλης και πόσο μέσο όρο;

Αυτό το Mega Test του AutoΤρίτη επικεντρώνεται σε αυτό που «πονάει» σήμερα τους καταναλωτές περισσότερο: Την οικονομία καυσίμου και το κυνήγι της χαμηλότερης κατανάλωσης, μιας και οι τιμές των καυσίμων έχουν φτάσει στα ύψη. Ξεφεύγοντας από τον τυποποιημένο κύκλο μετρήσεων κατανάλωσης που κάνουμε για όλα τα μοντέλα, βάλαμε στο ρινγκ (οκ στους δρόμους της Αττικής) 12 από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία SUV της ελληνικής αγοράς. Σημειώστε, επίσης, πως ο τρόπος οδήγησης για όλα τα μοντέλα ήταν προσανατολισμένος στην οικονομία καυσίμου και ήμασταν ιδιαίτερα προσεκτικοί με το γκάζι.

12 best sellers βενζίνης και υβριδικά

Για τη δοκιμή επιλέξαμε την κατηγορία των C-SUV, γιατί  είναι η νούμερο 1 επιλογή σε οικογενειακό μοντέλο και όλοι ξέρουμε πως η οικονομία είναι σημαντική για έναν οικογενειάρχη. Επιλέξαμε μάλιστα βενζινοκίνητες εκδόσεις (ή και υβριδικές εκδόσεις για όσα μοντέλα διαθέτουν), καθώς έχουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Επιπλέον διαλέξαμε κατά κύριο λόγο τις αρχικές εκδόσεις ισχύος (όπου ήταν διαθέσιμες), ενώ στις πιο premium επιλογές επιλέξαμε ισχυρότερες εκδόσεις, για να δούμε και πόσο ρόλο παίζει η ιπποδύναμη στην κατανάλωση. Ακόμα πιο ενδιαφέρον πάντως είναι πως μαζί μας είχαμε και ένα Plug-In Hybrid μοντέλο, το Ford Kuga, για να δούμε τη διαφορά της κατανάλωσης στην πράξη ως ένα σημείο αναφοράς. Τέλος να αναφέρουμε και την παρουσία του Jeep Compass στην όλη διαδικασία, το οποίο λειτούργησε υποστηρικτικά της δοκιμασίας, αναλαμβάνοντας το ρόλο του «Camera Car». Αξίζει να αναφέρουμε πως πλέον είναι διαθέσιμη η υβριδική έκδοση του Compass e-Hybrid με απόδοση 130 ίππων και 240 Nm ροπής.

• Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
• DS 7 Crossback 1,6 PureTech 180 PS
• Honda HR-V e:HEV 131 PS
• Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
• Kia Sportage 1,6 T-GDi 48V 150 PS
• Mercedes GLA 200 163 PS
• Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
• Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
• Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
• Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
• VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS
• Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS

Σελίδα 2Cupra Formentor 1,5 TSI 150 PS
Σελίδα 3DS 7 1,6 PureTech 180 PS EAT8
Σελίδα 4Ford Kuga Plug-In Hybrid 225 PS
Σελίδα 5Honda HR-V e:HEV 131 PS
Σελίδα 6Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 48V 180 PS
Σελίδα 7Kia Sportage 1.6 T-GDi 48V 150 PS
Σελίδα 8Mercedes GLA 200 163 PS
Σελίδα 9Nissan Qashqai 1,3 DIG-T 140 PS
Σελίδα 10Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Σελίδα 11Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 PS
Σελίδα 12Toyota C-HR 1,8 HSD 122 PS
Σελίδα 13VW Tiguan 1,5 TSI 150 PS ACT EVO DSG
Σελίδα 14Η ώρα της αλήθειας: Πίνακες κατανάλωσης
Σελίδα 15Info διαδρομών: Εντός-εκτός πόλης & αυτοκινητόδρομος
SPRING SEAT
citroen