• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ford Fiesta (+video)

Διαβάστηκε από 87555 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2018

To Ford Fiesta έδειξε άμεσα από τις δοκιμές του ότι δεν θα το φοβίσει κανένας «τάρανδος» και ήρθε για να κερδίσει με μετρήσιμα στοιχεία τους ανταγωνιστές του. Το έκανε και μάλιστα με αρκετή διαφορά από τον δεύτερο, κάτι που αποτελεί μια υπενθύμιση – επιβεβαίωση για τα όσα γράφουμε τόσο καιρό εμείς και βράχνιαζαν οι άνθρωποι του μπλέ oβάλ από την παρουσίασή του, να φωνάζουν. Το Best Car 2018 είναι με διαφορά και στο elk test, το καλύτερο οδηγικά μικρό, απειλώντας ευθέως προτάσεις κατά πολλές χιλιάδες ευρώ ακριβότερες και ορισμένα από τα πιο γνωστά supercar της αγοράς…

85 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη αίσθηση να είναι κολακευτική για το Fiesta, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ αποφυγής ταράνδου με την ταχύτητα ρεκόρ της διαδικασίας, δηλαδή τα 85 χλμ./ώρα. Το Vbox έγραψε 84,7 χλμ./ώρα ταχύτητα εισόδου όμως το Fiesta δεν τα κατάφερε, αφού δεν «χώραγε» μέσα στην διαδρομή του τεστ.

75 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Ξεκινήσαμε ένα ρεαλιστικό τεστ αποφυγής ταράνδου με ταχύτητα από το Vbox 75,4 χλμ./ώρα. Ήμασταν σίγουροι με βάση τα όσα είχαμε δει μέχρι στιγμής, ότι το ιδανικό πέρασμα του Fiesta θα βρισκόταν κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα. Ξέραμε ότι θα τα καταφέρει όπως και έκανε, αυτό που δεν ξέραμε όμως ήταν το πόσο πιο ψηλά μπορεί να «ανέβει». Εκεί που τελείωναν, τα υπόλοιπα… ξεκινούσε το Fiesta. Πέρασε πανεύκολα την δοκιμασία, χωρίς την παραμικρή απόκλιση από την πορεία του. Ελάχιστες κλίσεις, καμία μεταφορά βάρους και απόλυτο έλεγχο από το τιμόνι του, ενώ το ESP δούλεψε στιγμιαία λόγω της μεγάλης γωνίας του τιμονιού και όχι επειδή χάθηκε η πρόσφυση. 

77 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Αφού βρήκαμε το «ταβάνι» του, ορίσαμε ταχύτητα εισόδου στα 77 χλμ./ώρα. Ελάχιστα περισσότερα από αυτά, είχαμε στο ιδανικό τεστ αποφυγής ταράνδου με το Fiesta. Και πάλι πολύ σταθερό σε όλες τις αλλαγές πορείας, είχε την τάση να σηκώνει τον εσωτερικό του τροχό στην πρώτη στροφή αλλά χωρίς να «χάνει» το μπροστινό του, ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι αν και πότε ενεργοποιήθηκε το ESP. Στην τελευταία στροφή και πριν τη λήξη της δοκιμασίας, η ανάρτηση είχε πιεστεί αρκετά, αλλά η επαναφορά του αμαξώματος την ώρα που έμπαινε θεωρητικά ξανά στη λωρίδα του, ήταν εξαιρετικά ομαλή. Το κορυφαίο τιμόνι σε όλη τη διάρκεια, σου επέτρεπε να εκμεταλλευθείς και το τελευταίο εκατοστό της στενής οριοθετημένης διαδρομής.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για το αυτοκίνητο που μας άρεσε περισσότερο στο τεστ αποφυγής κινδύνου. Το γεγονός ότι στην πρώτη προσπάθεια δοκιμάσαμε με περίπου 85 χλμ./ώρα το επιβεβαιώνει.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το καλύτερο σε συμπεριφορά όπως το είδαμε εμείς. Μικρές κλίσεις και ελάχιστες «αναταράξεις» στην καμπίνα στην διάρκεια του τεστ.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • vasilis

    Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.

      34
  • Dim

    Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!

      29
  • Παναγιώτης

    Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.

        19
  • Sakis

    https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo... Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!

      16
  • travoltas

    Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.

      13
  • Νίκος

    Όπου (φίλε Γιάννη) την καλύτερη επίδοση βρήκα να πετυχαίνει το Peugeot 308, με 82 χλμ/ώρα στο τεστ του ταράνδου ! ακόμη και η Giulia βγάζει 77 χλμ..

      9
  • Γιάννης

    Μπράβο στο autotriti, επιτέλους ένα σοβαρό test για τα σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι άλλα ανούσια σχόλια για το μέγεθος της οθόνης πολυμέσων...

      9
  • Τάκης

    Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!

      7
  • Νίκος

    Ένα συγκριτικό στα μικρομεσαία θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον... ένα πιο καλό κ σοβαρό συγκριτικό.. φιλότιμη προσπάθεια πάντως.

      6
  • Petros

    Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν... ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!

      5
  • minusgr

    Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα. Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα

      4
  • Κωνσταντίνος

    Γιατί δεν υπάρχει alfa romeo mito? Για απλή έκδοση μιλάω. Ίσως γιατί θα τρίβουν όλοι τα ματάκια τους?

      4
  • Kostaw

    Φοβερο το τεστ σας. Σκεφτομαι να αγορασω μικρο crossover. θα κάνετε κατι και για αυτη τη κατηγορια;

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Η διαφορά βάρους από πλευράς ντίζελ, δείχνει ότι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο θα έχει καλύτερη επίδοση.

        3
  • Παναγιώτης Α

    Μπραβο σας που σε τετοιες δυσκολες οικονομικες συνθηκες, πραγματοποιητε τετοιες δυσκολες δοκιμες. Ανυπομονουμε και για τα μικρομεσαια μοντελα!

      3
  • travoltas

    Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.

      3
  • travoltas

    @Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.

      2
  • Anestis

    Και ομως φιλεψδεν ειναι ετσι. Το ιδιο τες στα crossover γινεται με υψηλοτερες ταχυτητες. Π.χ το δικο μου opel mokka x πετυχαινει 76 χλμ/ω

     
  • loukia

    Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα