• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ford Fiesta (+video)

Διαβάστηκε από 124124 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

To Ford Fiesta έδειξε άμεσα από τις δοκιμές του ότι δεν θα το φοβίσει κανένας «τάρανδος» και ήρθε για να κερδίσει με μετρήσιμα στοιχεία τους ανταγωνιστές του. Το έκανε και μάλιστα με αρκετή διαφορά από τον δεύτερο, κάτι που αποτελεί μια υπενθύμιση – επιβεβαίωση για τα όσα γράφουμε τόσο καιρό εμείς και βράχνιαζαν οι άνθρωποι του μπλέ oβάλ από την παρουσίασή του, να φωνάζουν. Το Best Car 2018 είναι με διαφορά και στο elk test, το καλύτερο οδηγικά μικρό, απειλώντας ευθέως προτάσεις κατά πολλές χιλιάδες ευρώ ακριβότερες και ορισμένα από τα πιο γνωστά supercar της αγοράς…

85 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη αίσθηση να είναι κολακευτική για το Fiesta, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ αποφυγής ταράνδου με την ταχύτητα ρεκόρ της διαδικασίας, δηλαδή τα 85 χλμ./ώρα. Το Vbox έγραψε 84,7 χλμ./ώρα ταχύτητα εισόδου όμως το Fiesta δεν τα κατάφερε, αφού δεν «χώραγε» μέσα στην διαδρομή του τεστ.

75 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Ξεκινήσαμε ένα ρεαλιστικό τεστ αποφυγής ταράνδου με ταχύτητα από το Vbox 75,4 χλμ./ώρα. Ήμασταν σίγουροι με βάση τα όσα είχαμε δει μέχρι στιγμής, ότι το ιδανικό πέρασμα του Fiesta θα βρισκόταν κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα. Ξέραμε ότι θα τα καταφέρει όπως και έκανε, αυτό που δεν ξέραμε όμως ήταν το πόσο πιο ψηλά μπορεί να «ανέβει». Εκεί που τελείωναν, τα υπόλοιπα… ξεκινούσε το Fiesta. Πέρασε πανεύκολα την δοκιμασία, χωρίς την παραμικρή απόκλιση από την πορεία του. Ελάχιστες κλίσεις, καμία μεταφορά βάρους και απόλυτο έλεγχο από το τιμόνι του, ενώ το ESP δούλεψε στιγμιαία λόγω της μεγάλης γωνίας του τιμονιού και όχι επειδή χάθηκε η πρόσφυση. 

77 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Αφού βρήκαμε το «ταβάνι» του, ορίσαμε ταχύτητα εισόδου στα 77 χλμ./ώρα. Ελάχιστα περισσότερα από αυτά, είχαμε στο ιδανικό τεστ αποφυγής ταράνδου με το Fiesta. Και πάλι πολύ σταθερό σε όλες τις αλλαγές πορείας, είχε την τάση να σηκώνει τον εσωτερικό του τροχό στην πρώτη στροφή αλλά χωρίς να «χάνει» το μπροστινό του, ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι αν και πότε ενεργοποιήθηκε το ESP. Στην τελευταία στροφή και πριν τη λήξη της δοκιμασίας, η ανάρτηση είχε πιεστεί αρκετά, αλλά η επαναφορά του αμαξώματος την ώρα που έμπαινε θεωρητικά ξανά στη λωρίδα του, ήταν εξαιρετικά ομαλή. Το κορυφαίο τιμόνι σε όλη τη διάρκεια, σου επέτρεπε να εκμεταλλευθείς και το τελευταίο εκατοστό της στενής οριοθετημένης διαδρομής.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για το αυτοκίνητο που μας άρεσε περισσότερο στο τεστ αποφυγής κινδύνου. Το γεγονός ότι στην πρώτη προσπάθεια δοκιμάσαμε με περίπου 85 χλμ./ώρα το επιβεβαιώνει.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το καλύτερο σε συμπεριφορά όπως το είδαμε εμείς. Μικρές κλίσεις και ελάχιστες «αναταράξεις» στην καμπίνα στην διάρκεια του τεστ.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Τα 5 πιο fun to drive μικρά

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Ήχοι στο αμάξι που μας αποσυντονίζουν

O 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των Renault-Mercedes

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »