Το νέο Honda CR-V κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Honda CR-V κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Νέο Honda CR-V

111.502 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2018)

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες και τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της φίρμας η νέα γενιά του SUV βασίζεται σε ένα εξελιγμένο πλαίσιο διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο πως θα προσφέρει «μια ελκυστική εμπειρία οδήγησης τόσο στο δρόμο όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές».

Το ιαπωνικό SUV είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε αναλογίες σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Το ιαπωνικό SUV είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε αναλογίες σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σε ότι αφορά το εξωτερικό μέρος το νέο CR-V έχει φρέσκο σχεδιασμό με ευρύτερα φτερά, αλλά και έντονες δυναμικές γραμμές που έχουν πάρει μέρος στο καπό, αλλά και στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος. Από κει και πέρα οι άνθρωποι της φίρμας έχουν εγκαταστήσει πιο λεπτές κολόνες Α και νέους προφυλακτήρες, όπως και τη νέα γρίλια.
 
Στο εσωτερικό βλέπουμε το τιμόνι τριών ακτινών με ενσωματωμένα χειριστήρια να έχει στάνταρ θέση, ενώ το ταμπλό χαρακτηρίζεται από δύο οθόνες 7 ιντσών, όπου λίγο πιο κάτω από τη κεντρική, η οποία φιλοξενεί στο σύστημα ψυχαγωγίας, βρίσκεται ένα σύνολο χειριστηρίων που βοηθούν στην διαχείριση κλιματισμού.

Το νέο ιαπωνικό SUV διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του και μεγαλύτερο μεταξόνιο, τα οποία επιτρέπουν στην ύπαρξη ενός πιο ευρύχωρου εσωτερικού, το οποίο με τη σειρά του δίνει τη δυνατότητα της επιλογής μιας τρίτης σειράς καθισμάτων, φιλοξενώντας έτσι μέχρι και επτά επιβάτες.
 
Στα μηχανικά σύνολα, η υβριδική τεχνολογία της Honda θα προσφέρεται για πρώτη φορά σε ένα SUV μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά. Συγκεκριμένα το CR-V θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) της Honda, το οποίο περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
 
Πέραν αυτού, το CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 VTEC Turbo βενζινοκινητήρα της Honda, με δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού, είτε ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα VTEC TURBO 1,5 λίτρων αναμένονται το φθινόπωρο του 2018 με τα υβριδικά μοντέλα να ακολουθούν μετά τις αρχές του 2019.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green