
Δες τις δοκιμές των μοντέλων που συμμετέχουν στο Mega Test (πάτησε πάνω στις εικόνες) | Λίγα λόγια για το κάθε μοντέλο |
---|---|
![]() | smart #3 (ηλεκτρικό): Οικογενειακό SUV με coupe στιλ που μπορεί να διανύσει πάνω από 450 χλμ. στην πόλη, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ότι διαθέτει στάνταρ ενσωματωμένο on board charger 22 kW και φορτίζει στο μισό χρόνο (τα ηλεκτρικά έχουν συνήθως φορτιστή 11 kW). Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | MG ZS Max Hybrid+ (Hybrid): Το MG ZS Max είναι η μετεξέλιξη του MG ZS. Οικογενειακό SUV με μήκος 4,43 μέτρα και high-tech εσωτερικό διάκοσμο. Προσφέρεται σε βενζίνη με 116 άλογα και ως υβριδικό στην έκδοση Hybrid+ με 197 ίππους. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Omoda 5 (ηλεκτρικό): Ηλεκτρικό οικογενειακό SUV με αιχμηρό design και 204 άλογα. Κάνει σχεδόν 500 χλμ. με μια φόρτιση και έχει ανταγωνιστική τιμή από 34.500 ευρώ. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | BYD Atto 2 (ηλεκτρικό): Ηλεκτρικό SUV πόλης με ανταγωνιστική τιμή (24.990 ευρώ) και -μικρή- μπαταρία χωρητικότητας 45,1 kW που μπορείς να διανύσεις 260 χλμ. σε μεικτό κύκλο με μία φόρτιση. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Leapmotor C10 (ηλεκτρικό): Μεσαίο SUV με 218 άλογα, κίνηση στους πίσω τροχούς και τιμή κάτω από 35 χιλιάδες, που κάνει 350 χλμ. με μια φόρτιση. Χωράει με άνεση ακόμα και 5 δίμετρους, αλλά το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό (435 λτ.) για SUV των 4,74 μ.. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | KGM Tivoli (βενζίνη): Το KGM (πρώην SsangYong) Tivoli είναι το μικρό SUV της μάρκας με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 135 ή 163 άλογα με τις τιμές να ξεκινούν από 18.000 ευρώ. Στην ισχυρότερη έκδοση προσφέρεται και ως τετρακίνητο. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Jaecoo 7 (Plug-in Hybrid): Είναι από τα πιο ισχυρά Plug-in Hybrid στα οικογενειακά SUV (347 άλογα) και έχει χαμηλή τιμή (37 χιλιάρικα). Κάνει 80 χλμ. ηλεκτρικά στην πόλη. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Chery Tiggo 7 (Plug-in Hybrid): Είναι το φθηνότερο Plug-in οικογενειακό SUV στην ελληνική αγορά και έχει 279 άλογα. Βγάζει 80 χλμ. με μια φόρτιση και καίει 5,0 λτ./100 χλμ. χωρίς μπαταρία. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | MG HS PHEV+ (Plug-in Hybrid): Το νέο MG HS είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις (4,67 μέτρα), με διπλάσια ηλεκτρική αυτονομία (90 από 45 χλμ.) και συνδυαστική ισχύ 272 ίππων, όντας μια value for money επιλογή στα επαναφορτιζόμενα μεσαία SUV. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Geely EX5 (ηλεκτρικό): Το πρώτο αυτοκίνητο της Geely στην Ελλάδα είναι ένα οικογενειακό SUV 218 ίππων. Εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh και υπόσχεται αυτονομία 410-430 χιλιομέτρων. High-tech η εικόνα στο «γερμανικό» ποιοτικά εσωτερικό, λόγω και της μεγάλης οθόνης (15,4 ίντσες). Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Lynk & Cο 02 (ηλεκτρικό): Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Lynk & Co με 272 άλογα και πραγματική αυτονομία που πλησιάζει τα 400 χλμ.. Είναι αδελφό μοντέλο με τα Volvo EX30 και smart #3. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | Leapmotor C10 REEV (Plug-in Hybrid): Μεσαίο SUV που ταξινομείται ως Plug-in υβριδικό, αλλά λειτουργεί ως ηλεκτρικό με μικρή μπαταρία (28,4 kW) που όταν αδειάσει φορτίζει και με μία βενζινο-γεννήτρια (range extender). Μόνο με ρεύμα βγάζει 130+ χλμ., με βενζίνη βγάζει πάνω από 700 χλμ. και καίει 6,0 λτ./100 χλμ.. Δες εδώ τη δοκιμή. |
![]() | DFSK E5 (Plug-in Hybrid): Είναι το μεγαλύτερο SUV μοντέλο στην γκάμα της DFSK (Dongfeng & Sokon) και το πιο προσιτό Plug-in Hybrid SUV της αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας. Καίει 5,3 λτ./100 χλμ. και στην πόλη μπορεί να κάνει 55 χλμ. ηλεκτρικά, ενώ προσφέρεται και ως 7θέσιο. Δες εδώ τη δοκιμή. |
Σελίδα 1 | Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους; |
Σελίδα 2 | Δοκιμές των αυτοκινήτων που συμμετέχουν στο Mega Test |
Σελίδα 3 | Τι αυτονομία έχουν τα ηλεκτρικά των νέων μαρκών (σε πόλη και ταξίδι) |