Ο κ. Νίκος Πρέζας, Γενικός διευθυντής Επιβατικών Οχημάτων της Mercedes-Benz Hellas.

Η παντώς εδάφους premium πρόταση της Mercedes δεν είναι άλλη από την διαχρονική G-Class.

Η Mercedes-Benz μπαίνει σε μια νέα εποχή, ηγείται των εξελίξεων και προσφέρει τεχνολογίες και υπηρεσίες -όπως το Mercedes Me- ατενίζοντας το μέλλον.

Η νέα Mercedes A-Class με το Mercedes-Benz User Experience (MBUX), αλλά και τα κορυφαία συστήματα ασφαλείας είναι το πιο προηγμένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.

Mercedes-Benz: Hey Mercedes!

33.711 Επισκέψεις στο άρθρο

Το 2018 ήταν μια συναρπαστική χρόνια με προκλήσεις που σχετίζονται με τις μελλοντικές προοπτικές της μάρκας αλλά και της αγοράς. Η Mercedes-Benz μπήκε σε μια νέα εποχή με κινητήρια δύναμη τη νέα A-Class.

Το 2018, λανσάραμε στην ελληνική αγορά πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες. Η εισαγωγή της νέας A-Class, σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα, ενώ με το Mercedes-Benz User Experience (MBUX), το οποίο σε συνδυασμό με τα συστήματα ασφαλείας καθιστούν την Α-Class, το πιο προηγμένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, η οδήγηση είναι πλέον μία πρωτόγνωρη εμπειρία. Αρκεί να πεις «Hey Mercedes»! 

Παράλληλα, με το οικοσύστημα υπηρεσιών Mercedes me, οι πελάτες Mercedes-Benz μπορούν να συνδέονται με τα οχήματά τους μέσω του κινητού τους απολαμβάνοντας υπηρεσίες όπως ο έλεγχος της κατάστασης του οχήματος ή το κλείσιμο του επόμενου service μέσα σε πραγματικό χρόνο δύο λεπτών.

Το 2018 ήταν, λοιπόν, μια συναρπαστική χρόνια χωρίς μεγάλες μεν ανατροπές στο περιβάλλον, αλλά για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια με προκλήσεις που σχετίζονται επιτέλους με τις μελλοντικές προοπτικές της μάρκας, αλλά και της αγοράς μας εν γένει. Αφήνουμε πίσω μας το 2018 με μία γλυκιά επίγευση  και ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία γνωρίζοντας ότι μόνο ένα πράγμα είναι σίγουρο: ζούμε μια νέα εποχή! Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και δεν μπορούμε να μείνουμε πίσω. Πρέπει να ηγούμαστε των εξελίξεων και για να το πετύχουμε  οφείλουμε να είμαστε και εμείς οι ίδιοι φορείς αλλαγής.

Όχι μόνο σε επίπεδο ανάπτυξης τεχνολογιών ή νέων υπηρεσιών, αλλά κυρίως στη νοοτροπία, στην καρδιά και στο μυαλό των ανθρώπων της Mercedes-Benz. Αλλάζουμε λοιπόν γιατί θέλουμε, και όχι γιατί επιβάλλεται. Συνεχίζουμε με τα προϊόντα μας και την εμπειρία που προσφέρουμε σε κάθε επαφή με τους πελάτες μας να δίνουμε την προστιθέμενη αξία που χρειάζεται, ώστε να τιμούμε την επιλογή τους. Θέλουμε να είμαστε το πιο επιθυμητό brand στην ελληνική αγορά σε όλα τα επίπεδα και αυτό δεν μπορεί να συμβεί αν δεν διαμορφώνουμε εμείς τις τάσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda